קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

זרוק סלט טונה טעים מת

זרוק סלט טונה טעים מת
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, כל 30, ומנה עיקרית pescatarian? סלט טונה טעים יכול להיות מתכון סופר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 764 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 65 גרם שומן. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. אם יש לך חמוצים להתענג, סלרי, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . עם כפית ציון 61% המנה הזו מוצקה. נסו זרוק מת מדהים-שום משובץ רגל צלוי של כבש, כריכי סלט טונה טעימים של קיטנסל, ו בריא וטעים: מרק ביצי-טיפה איטלקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערת ערבוב, לשלב את הטונה, מיץ לימון, מיונז, סלרי חמוצים להתענג.
מרכיבים שתצטרך
מלפפון חמוץ להתענגמלפפון חמוץ להתענג
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
סלריסלרי
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מערבבים יחד היטב ומקררים עד מוכן לשרת.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פרנסיס פורד קופולה יהלום אוסף מרלו. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
Francis Ford Coppola Diamond Collection Merlot
Francis Ford Coppola Diamond Collection Merlot
באופן מסורתי השתמשו במרלו כדי למזג רכות ועושר עם תערובות קברנה, אך כיום הוא הפך לאחד מהיינות האדומים הפופולריים ביותר מקליפורניה. סדרת היהלומים של פרנסיס קופולה משנת 1999, Blue Label Merlot היא נדיבה ועשירה. זה נעשה עם כמויות קטנות של סירה ו קברנה סוביניון להוסיף אישיות והרמת ארומטיקה. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי חדשות בנות שלוש שנים במשך שמונה חודשים. ניחוחות של פירות יער ופאי אוכמניות מן הפרי בולטים באף המשתלבים עם איכות מסוגננת קלוי מן האלון. על החיך, פטל הניתן לזיהוי וטעמי פירות צפופים, ריבה לשלב עם המבנה אלגנטי יינות לתמוך בגימור מסוגנן וארוך. המרלו מסדרת היהלומים מ-1999 מזמין ביותר בעושר רב ובמשיכה; הוא ראוי לשתייה כעת או שניתן להשכיב אותו למשך שנתיים עד חמש שנים.