קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות3
מגזין

חביתת סלמון מעושן

חביתת סלמון מעושן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל חביתת סלמון מעושן. מנה אחת מכילה 226 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 20 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. אם יש לך גבינת שמנת, שמיר, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו לחביתה סלמון מעושן, חביתת סלמון מעושן עם עשבי תיבול, ו חביתת סלמון מעושן שוויצרי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה GEN5. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.