קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

חביתת שרימפס לבבית

חביתת שרימפס לבבית
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו חביתת שרימפס לבבי. מנה אחת מכילה 468 קלוריות , 30 גרם חלבון ו -37 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 20% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך ביצים, אבקת שום, פטרוזיליה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וקטוגנית . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון של 46% , המנה הזו מוצקה. חביתת חזיר לבבי , חביתת חזיר ותפוחי אדמה לבביים , וחביתת שרימפס/ביצים מוקפצות עם בצל אדום ומתכון שרימפס דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
במחבת טפלון גדולה, מטגנים את השרימפס, הפלפל האדום, הבייקון, הבצל, מיץ הלימון, הג'לפנו והתבלינים בשמן וכף חמאה במשך 2-3 דקות או עד שהשרימפס הופכים לורודים והירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוציאים ושומרים חם.
3
באותה מחבת ממיסים את יתרת החמאה על אש בינונית-גבוהה; מוסיפים ביצים (התערובת צריכה להתייצב מיד בקצוות). כשהביצים מתקבעות, דחפו את הקצוות המבושלים לכיוון המרכז, תנו לחלק לא מבושל לזרום מתחת.
מרכיבים שתצטרך
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
כשהביצים מתייצבות, כף תערובת שרימפס בצד אחד ומפזרים גבינה; מקפלים את הצד השני על המילוי. הופכים חביתה לצלחת; חתוך לחצי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
5
מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

מרכיבים

2(חוֹרֶף)חמאה, מחולקתחמאה, מחולקת1רצועת בייקון, מבושל ומתפורררצועת בייקון, מבושל ומתפורר01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)4ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות11 קילו קישואים,פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1בצל ירוק, קצוץ דקבצל ירוק, קצוץ דק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל חלפיניו קצוץפלפל חלפיניו קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מונטריי גרוסהגבינת מונטריי גרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס37אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל אדום מתוק קצוץפלפל אדום מתוק קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול יווניתיבול יווני10smalls10 uncooked small shrimp, peeled and deveined10 uncooked small shrimp, peeled and deveined

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג'יו הם אפשרויות נהדרות עבור שרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את Beyond Sauvignon Blanc. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-14 דולר לבקבוק.
מעבר לסוביניון בלאן
מעבר לסוביניון בלאן
אזור החוף הזה סוביניון בלאן הוא פריך ונקי. מציג פירות טרופיים טריים ודמויות פריכות אך בשלות דמויות תפוח עם כמה נימות עשבוניות. מבנה מוצק וחמיצות טובה, עם סיומת מתמשכת.