קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות64
מגזין

חג ההודיה הלילה

חג ההודיה הלילה
אולי חג ההודיה הערב הוא המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1104 קלוריות, 56 גרם חלבון ו 45 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך תיבול עוף, תפוח טעים זהוב, ביצה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסולת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות סולת עם קומפוט תאנה כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו ארוחת ערב: Pad לראות Ew, ארוחת ערב: Grahamburger, ו ארוחת ערב: סובה חם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מביאים מים לרתיחה בסיר גדול לפסטה. כשהמים רותחים מחכים עד שכדורי הבשר נכנסים לתנור. כאשר כדורי בשר כבר בתנור 4 עד 5 דקות, מים העונה עם מלח, להוסיף ספגטי לבשל אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
ספגטיספגטי
פסטהפסטה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סירסיר
3
מסננים פסטה וחמים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
4
להשרות מלית עם כ 1 מלאי כוס בקערה קטנה עד מתרכך, כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
מילוימילוי
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מניחים טורקיה ערבוב קערה ועונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
6
מוסיפים תפוח, מיץ לימון, סלרי, בצל, תיבול עוף, ביצה ומילוי ומערבבים עד רק בשילוב. קו גיליון אפייה עם נייר קלף. טופס תערובת בשר לתוך 16 (2 אינץ') כדורים, טפטוף עם קצת שמן זית צלי עד מבושל דרך, מוצק וזהוב, על 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול עופותתיבול עופות
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
מילוימילוי
סלריסלרי
תפוחתפוח
בצלבצל
בשרבשר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
בעוד קציצות צלויות, מחממים כמה כפות שמן זית במחבת גדולה, מוסיפים פטריות ותימין ומבשלים מעל חום בינוני גבוה עד רך ועונה עם מלח ופלפל. הפוך באר במרכז המחבת, להוסיף את החמאה, וכאשר נמס, לטאטא בקמח. מבשלים 1 דקה ואז לטאטא בערך 2 כוסות מלאי ורוטב ווסטרשייר. להפחית את החום נמוך לבשל במשך כמה דקות כדי לעבות את הרוטב, ולאחר מכן מערבבים בשמנת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מלח ופלפלמלח ופלפל
כדורי בשרכדורי בשר
פטריותפטריות
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
מלאימלאי
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מקציףמקציף
8
לזרוק פסטה בקערה גדולה עם כדורי בשר, רוטב וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
גבינהגבינה
פסטהפסטה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מקשטים עם פטרוזיליה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהודו או ציר עוףהודו או ציר עוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם או חצי-חציקרם או חצי-חצי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות קרים, פרוסות דקפטריות קרים, פרוסות דק1(קיבלר)(קיבלר)2חופניםזוג פטרוזיליה שטוחה, קצוצהזוג פטרוזיליה שטוחה, קצוצה2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1( חצילים)תפוח זהוב טעים, קלופים, cored וקצוץ דקתפוח זהוב טעים, קלופים, cored וקצוץ דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולה, לטיפטוף ליברלישמן זית כתית מעולה, לטיפטוף ליברלי1קטןבצל או 1/2 בצל בינוני, קצוץ דקבצל או 1/2 בצל בינוני, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר-רג'יאנו, כמה חופניםפרמזן מגורר-רג'יאנו, כמה חופנים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צווארי עוףצווארי עוף2צלעות סלרי מהלב, קצוצות דקצלעות סלרי מהלב, קצוצות דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מחיטה מלאה, דגנים מלאים או ספגטי סולתמחיטה מלאה, דגנים מלאים או ספגטי סולת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמילוי יבש (מומלץ: חוות Pepperidge)מילוי יבש (מומלץ: חוות Pepperidge)3sprigsכמה טימין טרי, עלים מופשטים וקצוציםכמה טימין טרי, עלים מופשטים וקצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר