קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות47
מגזין

חומוס קארי עם יוגורט

חומוס קארי עם יוגורט
חומוס קארי עם יוגורט יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 4 . במנה עיקרית זו יש 302 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך שמן בוטנים, שיני שום, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב יוגורט חלב רזה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת חלב קוקוס קפה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו סלט עוף וחומוס עם רוטב יוגורט קארי, חומוס-קארי תרד עם מלפפון-רוטב יוגורט, ו קערות עוף קארי הודיות עם רוטב יוגורט קארי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים כמון, כוסברה, הל, עלי דפנה ומקלות קינמון; מבשלים 30 שניות או עד ריחני, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בצל, ומבשלים 2 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
4
להוסיף זנגביל ושום; לבשל 30 שניות, ערבוב כל הזמן. מערבבים ב garam masala, ומבשלים 10 שניות, תוך ערבוב כל הזמן. מערבבים ב 1 כוס מים, עגבניות, מלח, חומוס; להביא לרתוח. לבשל 5 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מהחום; להשליך מקלות קינמון ועלי דפנה. מערבבים יוגורט וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 35 דולר לבקבוק.
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
פירות טריים, נקיים וחזקים.תואם בצורה מבריקה עם פירות ים במיוחד צדפות וכל מאכל אסייתי חריף להפליא.