קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 34 דק.
מנות12
ציון בריאות32
מגזין

חזה בקר מתובל

חזה בקר מתובל
המתכון מתובל בשר בקר מוכן בעוד כ-3 שעות ו-34 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון יהודי. והוא יספק כ 12 מנות. במנה עיקרית זו יש 391 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם זנגביל הקרקע, בצל, אגוז מוסקטוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב allspice הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Allspice Angel Food Cakes With Peenle Curd And Oven-dried Pi כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חנוכה. נסו חזה בקר מתובל מלזי, חזה בקר מתובל עם רוטב ברביקיו סמוקי (טקסס), ו חזה מתובל חריף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

בשר בקר עובד ממש טוב עם שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרתף משפחת Bunnell סירה הר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 47 דולר.
מרתף המשפחה Bunnell Syrah Mountain
מרתף המשפחה Bunnell Syrah Mountain
הר אדום (באנגלית: Red Mountain) הוא אחד מההר האדום של אווה הקטן ביותר, המוגבל לגבעה יפהפייה אחת, במרכז אזור ייצור היין של מדינת וושינגטון. טרואר ואקלים באזור הגידול הבלעדי לשלב כדי ליצור פירות עם טעם אינטנסיבי. כניסה רכה, קטיפה, פירות שחורים בהירים מאוזנים על ידי קקאו כהה לא ממותק, כל לשלב כדי ליצור מורכבות ועומק של אופי מתאים להזדקנות ממושכת.