קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות66
מגזין

חזה הודו צ'ילי אדום עם סלסת סוקוטאש

חזה הודו צ'ילי אדום עם סלסת סוקוטאש
חזה הודו צ'ילי אדום עם סלסת סוקוטאש יכול להיות רק דרום מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 857 קלוריות, 105 גרם חלבון, ו 30 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. מתכון זה מאוכלרשת דורשת ג'לפנו, מיץ ליים, ג' ינג'ר טחון וכמון. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 83%. ציון זה מצוין. חזיר צ'ילה ורדה עם סלסה צ' ילה אדומה, צ'ילה-חזה הודו הדר, ו יוגורט חזה עוף בגריל עם סלסה פלפל אדום קלוי אננס דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מקציפים יחד את כל החומרים בקערה גדולה שאינה תגובתית. דוקרים חזה הודו במזלג ומוסיפים למרינדה, הופכים לציפוי לחלוטין. מכניסים למקרר מכוסה, למשך 4 שעות לפחות. מחממים גריל וצולים את השד במשך 1 עד 1 1/2 שעות עד להזהבה ומבושלים.
מרכיבים שתצטרך
חצי חזה הודו בעורחצי חזה הודו בעור
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1
מערבבים את כל החומרים יחד בקערה בינונית ומתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
בואו לשבת 30 דקות.
3
מגישים בטמפרטורת החדר.

מרכיבים

2(חוֹרֶף)פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבייבי לימה שעועית, (אם קפוא מופשר, אם טרי מולבן)בייבי לימה שעועית, (אם קפוא מופשר, אם טרי מולבן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מחית שימורי צ'יפוטלסמחית שימורי צ'יפוטלס0(יכול להיות או להרחיק)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומר טחוןזרעי שומר טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טרייםגרעיני תירס טריים2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק2(חוֹרֶף)קינמון טחוןקינמון טחון2(חוֹרֶף)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2(חוֹרֶף)פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון1חלפיניו, קצוץ דקחלפיניו, קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר3(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1פלפל אדום, קצוץ דקפלפל אדום, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק01 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2kgsחזה הודו טרי או קפואחזה הודו טרי או קפוא1פלפל צהוב, קצוץ דקפלפל צהוב, קצוץ דק

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא גרמונה לה קובי קאווה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
גרמונה לה קובי קאווה
גרמונה לה קובי קאווה
צבע צהוב קש. עוצמה טובה והגדרה על האף עם ניחוחות פרי אבן של אפרסק, שסק, תפוח ואגס. רמז לימון של קליפת לימון מספק רעננות. תווים חמאתיים ומגע עדין של מינים ודבש.היין אדיב בכניסה, בעל גוף בינוני בחיך, עם משקל טוב של פירות ומוס פריך משולב היטב. גימור מרענן וחומציות מתמשכת.ניתן ליהנות מיין זה לאורך כל הארוחה, החל מה 'אפריטיף 'ועד ל'עיכול'. גסטרונומי ורב-תכליתי.תערובת: 70% קסרל.לו, 30% מקבאו