קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות42
מגזין

חזה מנגל מעושן

חזה מנגל מעושן
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו את חזה המנגל המעושן. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 33 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 294 קלוריות. מתכון זה משמש 12. זה מושלם עבור חנוכה. מתכון זה מאוכלרשת יש 17 אוהדים. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, סוכר חום, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה אופייני למטבח היהודי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 שעות ו -10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 76%. ציון זה הוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם חזה בקר מעושן: טקסס מנגל קלאסי, חזה בקר מעושן: טקסס מנגל קלאסי, ו עץ צ'יק ברביקיו מעושן בשר דד.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים יחד את התבלינים בקערה קטנה. משפשפים את כל החזה בתערובת התבלינים, מניחים על תבנית עם נייר אפייה, מכסים ומניחים לעמוד במקרר לפחות 1 שעה או עד 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
הכן את המעשן לפי הוראות היצרן.
4
מניחים את החזה במעשן, בצד השומן כלפי מטה, ומעשנים במשך 4 עד 5 שעות או עד שהם רכים במיוחד. למרוח עם המגב כל 30 דקות.
5
מניחים את כל החומרים בסיר בינוני, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים על אש בינונית במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מסירים מהאש ומניחים להתקרר מעט.

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, טמפרנילו וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לבריסק. כל היינות האדומים האלה יכולים להתמודד עם הטעם הבשרני והמעושן של החזה. אם אתה מדבר על חזה יהודי מסורתי, תרצה לחפש יין אדום כשר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ויוה דיווה מוסקטו פרוסקו. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
ויווה דיווה מוסקטו פרוסקו
ויווה דיווה מוסקטו פרוסקו
זר פרחים אלגנטי עם רמזים של לחם חתוך טרי ואפרסק.