קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות8
ציון בריאות68
מגזין

חזה סיידר צלוי עם ציממס

חזה סיידר צלוי עם ציממס
חזה סיידר-braised עם Tzimmes עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 841 קלוריות, 72 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. אם יש לכם חלב בקר, בטטות גארנט, סיידר כוס נוסף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשזיפים המיובשים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תפוחים אפויים עם שזיפים, קינמון וג'ינג'ר כקינוח. זה יהיה להיט בחג החנוכה שלך. רק מעטים מאוד אהבו את המנה היהודית הזו. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. נסו חזה הבקר של סבתא אתל עם ציממס, דבש סיידר BBQ Brisket, ו בריסקט פטריות סיידר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל-300 מעלות פרנהייט.
2
מחממים את החלב במחבת גדולה או מחבת עד שהוא נמס והופך חם למדי.לצרוב את חזה הבקר בכל צד, כשלוש עד ארבע דקות, ואז למקם אותו באופה חימר, לשפוך ליטר אחד מניות בשר תוצרת בית סיידר ליטר אחד מעל חזה בקר.Braise את החזה, מכוסה, ב 300 מעלות במשך שלוש שעות לפני הכנת tzimmes.לאחר שלוש שעות, או כך, להוסיף את גזר קצוץ תפוחי אדמה מתוקים או בטטות על החזה. ממשיכים לצלות ב-300 מעלות פרנהייט לעוד שעה.לאחר בריסקט קלוי במשך ארבע שעות, ואת הגזרים בטטות או בטטות בישלו עבור אחד, להוסיף את השזיפים מגולענים לאופה החימר, להגדיל את החום ל 375 מעלות פרנהייט ולהמשיך לאפות במשך שלושים עד ארבעים וחמש דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר את החזה ואת הציממים מהתנור, הצבת את העטין על צלחת הגשה כדי לנוח ומקיף אותו על ידי הציממים, מאמץ את הנוזל מן האופה חימר כפי שאתה עושה. שמור את החזה ואת tzimmes חם על ידי המאפשר להם לנוח בתנור החם שלך עם החום כבוי בזמן שאתה מכין את רוטב ההפחתה.להמיס שתי כפות יותר של חלב מעל להבה בינונית, הוספת שני שאלוט פרוס דק לשומן החם.כאשר שאלוט לשחרר את הניחוח שלהם ולהתחיל קרמל קצת, להוסיף את נוזל צלימת כוס נוספת של סיידר קשה לסיר. מבשלים לאט עד הנוזל מצטמצם בחצי.פורסים את החזה, מגישים עם tzimmes ורוטב הפחתה.
מרכיבים שתצטרך