קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

חזיר בטן דביק

חזיר בטן דביק
בשר חזיר בטן דביק הוא מנה עיקרית המגישה 8. מנה זו מכילה כ 19 גרם חלבון 106 גרם של שומן, וסך הכל 1092 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 81 אדם התרשמו מתכון זה. מתכון זה של מזון טוב BBC דורש בצל, סוכר muscovado, טריקל, אורגנו. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-25 דקות. עם כפית ציון 61% המנה הזו מוצקה. דביק איטי צלי בטן של חזיר, חזיר Chashu (בטן חזיר מטוגן במרינדה עבור Tonkotsu ראמן), ו סו-ויד לחמניות בטן חזיר עם מיונז צמת חזיר ומלפפונים חמוצים מהירים דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 150c / 130c מאוורר / גז 2, ולאחר מכן לשבת בבטן חזיר בצלייה עמוקה.
מרכיבים שתצטרך
בטן חזירבטן חזיר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים את החומרים הנותרים עם מלח 1 כפית, ואז לשפשף את כל החזיר. מכסים, צולים במשך 3 שעות, ואז לחשוף, לחתוך את החזיר לתוך 16 צלעות קצרות, שומן. כפית על הרוטב מן המנה, ואז צלי, חשוף, במשך שעה נוספת, מפנה את הרצועות באמצע הדרך. מגניב, לכסות, ואז להירגע עד 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
חזירחזיר
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
3
כ -15 דקות לפני שאתה מוכן ברביקיו, פופ החזיר לתנור נמוך כדי להמיס את הרוטב לוודא את הרצועות מצופות יפה בו. ברביקיו, צד העור למטה ראשון, כדי לפרוס, ואז לבשל רק כמה דקות, מפנה, עד מחומם דרך הרוטב הוא דביק.
מרכיבים שתצטרך
פופפופ
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

ציוד