קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות3
ציון בריאות21
מגזין

חזיר חזיר משובץ

חזיר חזיר משובץ
בשר חזיר חזיר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 424 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 3 . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מים, ג'ינג'ר, בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 62%. הציון הזה מוצק. נסו חזיר חזיר משובץ, פילה חזיר עם רוטב מנגו משובץ, ו פילה חזיר בגריל עם רוטב איזבל משובץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה הקפיצו בצל בשמן ומים למשך 5-6 דקות. מערבבים ג ' ינג ' ר ושום. מכסים ומבשלים 8-12 דקות או עד שהבצל רך, תוך ערבוב מדי פעם. מנמיכים את האש; מערבבים פנימה ג ' לי תפוחים עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
ריבת תפוחיםריבת תפוחים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
חותכים פילה לשמונה פרוסות; משטחים כל אחד עד 1/2 אינץ'. עובי.
3
מפזרים מלח. במחבת גדולה המצופה בתרסיס בישול, הקפיצו חזיר במשך 4 דקות מכל צד או עד שכבר לא ורוד. למעלה עם בצל שמור; מכסים ומבשלים 5-7 דקות או עד שמיצי הבשר מתבהרים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר עובד ממש טוב עם מלבק, פינו נואר וסנגיובזה. הגוף הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנגיובזה בעלת גוף בינוני משלימה רטבים בשרניים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות טאני מלבק מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. חצוצרן רוטיני מלבק עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
חצוצרן רוטיני מלבק
חצוצרן רוטיני מלבק
אדום סגול בהיר, ניחוחות שזיפים פירותיים מפתים ופרופיל תבלינים (קינמון, הל, פלפל שחור). האם ליין אדום יש גוף נהדר והמבנה התוסס שלו מדגיש טאנינים עזים עם טעם לוואי קטיפתי.זיווגים אידיאליים כוללים בשרים ברביקיו, מנות טלה, אמפנדות או דגי מים מתוקים.