קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות2
ציון בריאות84
מגזין

חזיר עם אורז ספרדי

חזיר עם אורז ספרדי
חזיר עם אורז ספרדי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב וידידותי לפודמפה כולל 1320 קלוריות, 193 גרם חלבון, ו 38 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 57% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 2. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 55 דקות. 1 אדם התרשם מתכון זה. אם יש לכם אורז חום, מרק עוף, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הקנולן תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מחזורי דובדבן-משמש כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 87%. ציון זה נהדר. נסו פסטו בסגנון טקסס עם שקדי חזיר ואורז ספרדי, טאקו חזיר עם תירס קלוי, פיקו דה גאלו ואורז ספרדי, ו אורז מקסיקני לבישול איטי (אורז ספרדי) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר קטן הקפיצו אורז בשמן עד להשחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את המרק, המים והעגבניות. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 40-45 דקות או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
הוסף חזיר; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות