קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות38
מגזין

חזיר ראגו עם סולת ניוקי

חזיר ראגו עם סולת ניוקי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל ראגו חזיר עם ניוקי סולת. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 510 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך סלרי, בצל, עגבניות משומר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בקמח סולת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת סולת סופלה כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכונים דומים: ניוקי סולת עם ראגו אוקסטייל, כתף חזיר צלויה חלב עם ניוקי סולת, ו ניוקי בטטה עם ראגו חזיר.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 ומניחים מתלה בעמדה העליונה. השתמש כדור גלידה בצורת קפיץ קטן כדי לעצב כדורים אפילו בגודל של ניוקי ולמקם על תבנית אפייה משומנת או צלחת.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ניוקיניוקי
ציוד שתשתמש בו
3 כוסות כל שרבט פטל, תפוז וליים3 כוסות כל שרבט פטל, תפוז וליים
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מפזרים עם פרמזן שנותר ואופים במשך 15 דקות, עד הפרמזן מתחיל להפוך חום זהוב בהיר. אפשר להתקרר במשך כמה דקות לפני ההגשה. מסדרים ניוקי בתחתית פסטה / קערות הגשה, מצקת ראגו מעל, ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
ניוקיניוקי
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
מצקתמצקת
3
מקשטים עם עשבי תיבול קצוצים טריים פרמזן מגוררת, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)

מרכיבים

2פרוסותבייקון, קצוץבייקון, קצוץ2קילוגרםעצם-ב כתף חזיר (כ), trimmed של עודף שומןעצם-ב כתף חזיר (כ), trimmed של עודף שומן794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שלמות, עם מיץעגבניות שלמות, עם מיץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טרי טחוןאורגנו טרי טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר, מחולקפרמזן מגורר, מחולק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח סולתקמח סולת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.