קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חטיפים קוטג'סלסה

חטיפים קוטג'סלסה
המתכון סלסה חטיפים קוטג'יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 5 דקות. אתה מקבל מתאבן שמגיש 6. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 30 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, לכו לחנות וקנו את גבינת קנודסן, טאקו בל וסלסה עבה, קרקרים ארוגים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. נסו חטיפים סלסה קל, חטיפי פירות גומי תוצרת בית (חטיפים בריאים לילדים), ו מסיבת אוסקר: חטיפים רגזניים ועקרות בית (למעט חטיפים רגזניים בלבד) (מתכונים דומים).

הוראות

1
קרקרים עם גבינת קוטג ' וסלסה.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
לכריכהלכריכה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה בתפריט? נסה זיווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. הרוזה המנצנץ עם 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שושנה מבעבעת
שושנה מבעבעת
זוהר, blushcolor עם perlage עדין מפתה נעים, אינטנסיבי, פירותי על האף; מעורר זיכרונות של פרחים wisteria ותפוחי Renetta מעורבב היטב נעים להפליא; רך וחלק על החיך עם הערות פרחוניות רמז של שקדיםמצוין כאפריטיף וליווי אידיאלי למתאבנים, ריזוטו, פרחי קישואים מטוגנים ודגים בגריל