קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות6
מגזין

חמאה כוורת

חמאה כוורת
חמאה כוורת יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון מנות ראשונות שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, ומתכון צמחוני יש 1073 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 118 גרם של שומן למנה. מתאים ל-3 מנות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חמאה, garnishes: עשבי תיבול, חרדל חום חריף, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון דרומי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 35% המנה הזאת די גרועה. נסו הכוורת, כוורת קאפקייקס, ו כוורת קאפקייקס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד הראשון 3 מרכיבים.
2
צור תערובת חמאה לצורה של כוורת דבורים. תלולית חלקה עם מרית או סכין מעוגלת. טופס חריצים סביב תל עם קוצים של מזלג. הכנס פקאן חצי ליד הבסיס לדלת; צמרמורת 2 שעות או עד 2 ימים.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
ציוד שתשתמש בו
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
3
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הזינוק של המשורר ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
קפיצת המשורר ריזלינג
קפיצת המשורר ריזלינג
ניחוחות קליפה של ליים ופירות הדר טריים מפנים את מקומם לשכבות חיות של טעמי פרי אפרסק ואבן לבנים, המתוארים בנגיעה נעימה של מינרליות. חומציות טבעית טעימה וקמצוץ של סוכר שיורית מספקים תחושה מאוזנת, תוססת בפה וגימור ארוך.