קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות50
ציון בריאות5
מגזין

חמין ירקות פטריות

חמין ירקות פטריות
חמין צמחי פטריות דורש כ-40 דקות מתחילתו ועד סופו. למנה זו יש 211 קלוריות, 9 גרם חלבון ו-14 גרם שומן למנה. מתאים ל-50 מנות. תמורת 92 סנט למנה, מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש בצל, חמאה, מלח ופטריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 35%. הציון הזה לא כל כך גדול. חמין צמחי, חמין צמחי וחמין צמחי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בשלושה או ארבעה קומקומים למרק, מטגנים את הפטריות והבצל בחמאה עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
2
מערבבים את הקמח, המלח והפלפל; מערבבים לתוך תערובת הפטריות עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים בהדרגה חלב. מבשלים ומערבבים עד שהתערובת מגיעה לרתיחה; מבשלים עוד 2 דקות או עד שמסמיך ומבעבע.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
3
מערבבים פנימה את המרק, הברוקולי והתירס; לחמם דרך. ממש לפני ההגשה מערבבים פנימה גבינה עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, ריזלינג

חמין בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, סוביניון בלאן וריזלינג. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחתוך דרך המרק העשיר והקרמי - או שאתה יכול ללכת בגדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשיר וחמאתי. NV Johnson Estate Cream Shery עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "