קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

חמין תירס דלעת

חמין תירס דלעת
זקוקים למזון צמחוני ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו וטבעוני? חמין תירס דלעת יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.39 דולר למנה. מנה אחת מכילה 201 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-11 גרם שומן. גשו לסופר וקנו פלפל, שום, פלפל ג'לפנו ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. עם ציון ספונקולרי של 60%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: חמין דלעת ותירס, חמין תירס דלעת וחמין תירס דלעת תפוחי אדמה.

הוראות

1
בסיר גדול מטגנים את הבצל ואת כל הפלפלים בשמן ספקטרום חריע או ספקטרום קנולה 5 דקות לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות פלפל אדום חתוך לקוביות2 כוסות פלפל אדום חתוך לקוביות
2 כוסות פלפל אדום חתוך לקוביות2 כוסות פלפל אדום חתוך לקוביות
Hain מזונות מלח ים יודHain מזונות מלח ים יוד
ציוד שתשתמש בו
1/2 כפית Hain Pure Foods מלח ים יוד1/2 כפית Hain Pure Foods מלח ים יוד
2
מוסיפים את הדלעת והשום ומקפיצים עוד 5 דקות תוך ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
משקה חלומות סויהמשקה חלומות סויה
1 כוס משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב1 כוס משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב
3
מוסיפים את מרק הירקות האורגני של Imagine ומביאים את התערובת לרתיחה. מכסים את הסיר, מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים 25-30 דקות או עד שהדלעת רק רכה.
מרכיבים שתצטרך
משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
ציוד שתשתמש בו
דמיינו מרק ירקותדמיינו מרק ירקות
4
במעבד מזון (או בלנדר) מניחים 3/4 כוסות מהתירס החתוך, מוסיפים 1 כוס מנוזלי הבישול מהסיר ומעבדים למחית שמנמנה.
מרכיבים שתצטרך
4 כוסות דמיינו מרק ירקות אורגני4 כוסות דמיינו מרק ירקות אורגני
ציוד שתשתמש בו
תארו לעצמכם מרק ירקות אורגניתארו לעצמכם מרק ירקות אורגני
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
5
מוסיפים לסיר את תערובת המחית, את התירס הנותר, אבקת הצ'ילי, הכמון, Hain Pure Foods מלח ים עם יוד ופלפל, ומבשלים את המרק 5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
6
מוסיפים את שאר החומרים ומערבבים היטב לאיחוד.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2(חוֹרֶף)Spectrum Safflower or Spectrum Canola OilSpectrum Safflower or Spectrum Canola Oil1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף5אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסברה קצוץ טריכוסברה קצוץ טרי5אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסברה קצוץ טריכוסברה קצוץ טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חותכים תירס (טרי או קפוא)חותכים תירס (טרי או קפוא)2(חוֹרֶף)שום, טחוןשום, טחון298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון30אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)jalapeno pepper dicedjalapeno pepper diced320אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות15אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטרוזיליה קצוץ טריפטרוזיליה קצוץ טרי464אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)pumpkin peeled and cut into 1/2-inch cubespumpkin peeled and cut into 1/2-inch cubes298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)מזונות טהורים עם יוד מלח יםמזונות טהורים עם יוד מלח ים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקSoy Dream Beverage (Original flavor) or milkSoy Dream Beverage (Original flavor) or milk9406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקImagine Organic Vegetable BrothImagine Organic Vegetable Broth

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

חמין תירס בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחתוך דרך המרק העשיר והקרמי - או שאתה יכול ללכת בגדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשיר וחמאתי. יין ONEHOPE רזרב פינו נואר עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
ONEHOPE רזרב יין פינו נואר
ONEHOPE רזרב יין פינו נואר
דובדבן שחור בשל | קולה | מפואר | וניל