קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות6
מגזין

חסילון הטקילה של סן חוזה דל קאבו

חסילון הטקילה של סן חוזה דל קאבו
חסילון הטקילה של סן חוזה דל קאבו הוא אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון pescatarian מגישה 2 . מנה אחת מכילה 424 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. אם יש לכם חיפוש בבלוג זה, טקילה, גברים שאוהבים לבשל-דוד לאט: שרימפס טקילה של סן חוזה דל קאבו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הטקילה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טקילה-עוגיות ליים סוכר כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 39% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: Rossejat ' José אנדרס עם שרימפס, שרימפס טקילה, ו שרימפס טקילה.

מרכיבים

4שיני שום, עורות הוסרו, קצוץ דקשיני שום, עורות הוסרו, קצוץ דק28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מיץ ליים, סחוט טרימיץ ליים, סחוט טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל או שאלוט, קצוץ דקבצל או שאלוט, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה או פטרוזיליה איטלקית, שטף, עלים בלבד, קצוץ בערךכוסברה או פטרוזיליה איטלקית, שטף, עלים בלבד, קצוץ בערך24largesשרימפס גלם, שטף, פגזים הוסרו, deveinedשרימפס גלם, שטף, פגזים הוסרו, deveined2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל לפי הטעםמלח ים ופלפל לפי הטעם2ריבס, קצוץ טרי או קפואגברים שאוהבים לבשל - דוד לאט: חסילון הטקילה של סן חוזה דל קאבוגברים שאוהבים לבשל - דוד לאט: חסילון הטקילה של סן חוזה דל קאבו2ריבס, קצוץ טרי או קפואחסילון הטקילה של סן חוזה דל קאבוחסילון הטקילה של סן חוזה דל קאבו2ריבס, קצוץ טרי או קפואמתכון: טקילה-שרימפס שוםמתכון: טקילה-שרימפס שום2ריבס, קצוץ טרי או קפואהוא מגיש שרימפס עם צדדים של שעועית שחורה ובננות מטוגנות, שהיו נהדרות, אבל קצת לא מעשי למטבח שלי אז אני כבר מותאם המתכוןהוא מגיש שרימפס עם צדדים של שעועית שחורה ובננות מטוגנות, שהיו נהדרות, אבל קצת לא מעשי למטבח שלי אז אני כבר מותאם המתכון2(חוֹרֶף)חמאה מתוקהחמאה מתוקה2ריבס, קצוץ טרי או קפואהטקילה צריכה להיות לבנה וזולה. שמור את הדברים הטובים לאורחים שלךהטקילה צריכה להיות לבנה וזולה. שמור את הדברים הטובים לאורחים שלך113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טקילהטקילה2ריבס, קצוץ טרי או קפואטועןטוען2ריבס, קצוץ טרי או קפואגברים שאוהבים לבשל - דוד לאטגברים שאוהבים לבשל - דוד לאט2ריבס, קצוץ טרי או קפואחפש בלוג זהחפש בלוג זה2ריבס, קצוץ טרי או קפואהירשם באמצעות דוא הירשם באמצעות דוא " ל "ותקבל דוא" ל בכל פעם שאני מפרסם מתכון חדש2010יום ראשון, 24 באוקטובריום ראשון, 24 באוקטובר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.