קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

חסילונים פטוצ'יני פרימוורה

חסילונים פטוצ'יני פרימוורה
שרימפס פטוצ'יני Primaveran הוא pescatarian ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 26 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 299 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. למתכון הזה מבטי קרוקר יש 1 מעריצים. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. אם יש לכם אספרגוס חתיכות אינץ', מלח, תערובת שום פלפלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קליפת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת סירופ לימון עם פירות יער וקרם לימון כקינוח. עם כפית ציון של 58% המנה הזאת די טובה. נסו חסילונים פטוצ'יני פרימוורה, פטוצ'יני פרימוורה, ו פטוצ'יני פרימוורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור ההולנדי, לבשל פטוצ ' יני לפי הוראות החבילה, הוספת שרימפס, אספרגוס ופלפל פעמון במהלך 4 הדקות האחרונות של זמן הבישול. מבשלים עד פטוצ ' יני הוא רך שרימפס הוא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
פטוצ ' יניפטוצ ' יני
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
לנקז היטב; לחזור לתנור הולנדי.
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
בקערה בינונית, מערבבים את שאר החומרים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מוסיפים לתערובת פטוצ ' יני, משליכים למעיל. מבשלים על אש נמוכה, ערבוב כל הזמן, רק עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
פטוצ ' יניפטוצ ' יני

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.