קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות3
ציון בריאות14
מגזין

חשיש טונה טרופי

חשיש טונה טרופי
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, 30 שלם, ו מנות ראשונות pescatarian? חשיש טונה טרופי יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מנה זו מכילה סביב 29 גרם חלבון 50 גרם של שומן, וסך הכל 736 קלוריות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. גשו לסופר וקנו קמח שקדים, ביצה, מיץ תפוזים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. . נסו סביצ'ה טונה טרופית, טונה טרופית נמסה, ו טרופי טונה ממולא אבוקדו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של דריוש עם 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 69 דולר לבקבוק.
מרלו עם חתימה של דריוש
מרלו עם חתימה של דריוש
עונת הגידול המתונה של שנת 2008 הניבה כמויות קטנות של מרלו בוגר ומרוכז מאוד. היין שנוצר מציע פרופיל של פירות כהים צפופים, אקספרסיבי-פטל שחור, דובדבן ותאנה מיובשת הנתמך על ידי ליבה הדוקה של קקאו כהה, שוש וקולה. טאנינים מתוקים ועסיסיים מוסיפים מורכבות טקסטורלית, בעוד שגימור יפה וארוך חושף הערות של רוזמרין, קינמון וקרקר גרהם. תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק