קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

טאנגי סלופי ג'וז

טאנגי סלופי ג'וז
זקוקים לארוחה צמחונית ללא חלב, לקטו אובו וטבעונית? Tangy Sloppy Joes יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מתאים ל-6 ומחירו 90 סנט למנה מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 6 גרם חלבון, 2 גרם שומן ובסך הכל 206 קלוריות. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. אם יש לכם קטשופ, לחמניות המבורגר, פלפל חריף וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. רק כמה אנשים אהבו באמת את המנה האמריקאית הזו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-30 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 40%, וזה טוב. נסו את Sloppy Chori-Joes (Chorizo Sloppy Joes), Mushy Joes (Sloppy Joes Meatless Cousin) (Meatless Monday), ו-Mushy Joes (Sloppy Joes Meatless Cousin) (Meatless Monday) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את בשר הבקר, הסלרי, הבצל והפלפל הירוק על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד והירקות רכים; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
6 פחיות (12 אונקיות כל אחת) חלב אידוי6 פחיות (12 אונקיות כל אחת) חלב אידוי
עם מבוגר)עם מבוגר)
1 1/2 כפיות פפריקה מעושנת, חצי כף יד1 1/2 כפיות פפריקה מעושנת, חצי כף יד
פנה (פסטה בצורת נוצה) או פארפאלה (פסטה גדולה בצורת פפיון)פנה (פסטה בצורת נוצה) או פארפאלה (פסטה גדולה בצורת פפיון)
1-1/3 כוסות Minute® אורז לבן1-1/3 כוסות Minute® אורז לבן
קליפה מלימון אחד (להסיר את כל החרבן הלבן)קליפה מלימון אחד (להסיר את כל החרבן הלבן)
ציוד שתשתמש בו
בצורת פפיוןבצורת פפיון
2
מערבבים פנימה את הקטשופ, רוטב הצ'ילי, הסוכרים, החומץ, החרדל, המלח והפלפל. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מקסיקני מיובש ומפורר1 כפית אורגנו מקסיקני מיובש ומפורר
10 עד 12 ירכי עוף ללא עצמות (בערך 1 3/4 פאונד)10 עד 12 ירכי עוף ללא עצמות (בערך 1 3/4 פאונד)
קטשופקטשופ
1 מעטפת פאי 9 אינץ', אפויה1 מעטפת פאי 9 אינץ', אפויה
1 קילו פסטרמה מעדנייה פרוסה1 קילו פסטרמה מעדנייה פרוסה
3
מגישים על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
(12 ספירה) לחמניות הוואי(12 ספירה) לחמניות הוואי

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה51אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלרי קצוץסלרי קצוץ1376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2(חוֹרֶף)פלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חרדל טחוןחרדל טחון6לחמניות המבורגר, פיצוללחמניות המבורגר, פיצול2406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים53אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץבצל קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Perrier-Jouet Grand Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-57 דולר לבקבוק.
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
הרעננות והחיוניות המרשימה של ניחוחות הפרחים והפירות (פירות צהובים ופירות טריים) משתרשים, לפני שהם מפנים את מקומם לתווים עדינים של וניל וחמאה, ומשווים ליין אופי פירותי ועקבי. התווים של שזיף דובדבן, לימון ותפוז ברגמוט מופיעים תחילה, ואז מפנים מקום לפרחים של עצי פרי, כגון ליים ויערה. אחריהם מופיעים תווים של חמאה, עוגות מדלן וסוכר וניל. תווים מתמשכים של אשכולית, אפרסקים לבנים, אגסים ירוקים, עצי תפוח ואגוזי לוז ירוקים מסיימים את הטעם.