קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

טאנגי שומר וסלט רקטות

טאנגי שומר וסלט רקטות
אם ברצונך להוסיף עוד ללא גלוטן, חלב חינם, פליאוליתית, ולטו אובו צמחוני מתכונים לתיבת המתכון שלך, שומר חריף & סלט רקטות יכול להיות מתכון שאתה צריך לנסות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאבן זה יש 145 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם יש לכם בצל, שמן זית, רקטות חבילה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. מתכונים דומים: פורל אפוי עם שומר, צנון וסלט רקטות, סלט שומר רדיקיו אנדיב עם רוטב עשבי דיז'ון חריף, ו נקניק, שומר & רוקט fusilli.

הוראות

1
מקציפים יחד את מיץ לימון ושמן, ואז מתבלים היטב. ממש לפני ההגשה, לזרוק דרך השומר, רקטות, בצל וגרידת לימון. להצטופף במגש הגשה ולאכול מיד.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
צלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקניםצלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקנים
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

סלט בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.