קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

טאקו בקערה

טאקו בקערה
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל לקחת בכל פעם שאתם משתוקקים לאוכל מקסיקני. נסו להכין טאקו בקערה בבית. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן זה מכיל 730 קלוריות , 36 גרם חלבון ו -44 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 29% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 4. אם יש לכם שימורים של עגבניות, צ'יפס תירס, חזיר ושעועית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה תוך כ -35 דקות . אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 61% . נסו קערת פסטה טאקו , קערת טאקו דגים וקערת ארוחת בוקר טאקו (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת, מבשלים בשר בקר על אש בינונית עד שהוא כבר לא ורוד; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את העגבניות, תיבול הטאקו והמים; לערבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מוסיפים בשר חזיר ושעועית. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 15 דקות. להגשה מניחים שבבי תירס בארבע קערות מרק. מעל תערובת בקר ותוספות לבחירתכם.
מרכיבים שתצטרך
פחית אחת (28 אונקיות) בשר חזיר ושעועיתפחית אחת (28 אונקיות) בשר חזיר ושעועית
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לטאקו. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אדלסהיים פינו נואר (חצי בקבוק) עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אדלסהיים פינו נואר (חצי בקבוק)
אדלסהיים פינו נואר (חצי בקבוק)
עם מגוון רחב של מקורות ושיבוטים, יין זה מציג ניחוחות אדומים של דובדבן מסוכר, רימון ופטל על האף והחיך. בנוסף, מוצאים מגע קל של תבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, קינמון, תבלינים. נאמן לסגנון הבית שלנו, הוא בעל מרקם אלגנטי עם טאנינים משולבים בצורה חלקה, משיי ומלוטשים. חבר אותו עם סלמון, אהי, בשר עגל, חזיר, עופות (תחשוב על ברווז), בקר למנות צמחוניות דשנות.