קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טבעות בצל מוכות בירה

טבעות בצל מוכות בירה
טבעות בצל מוכות בירה יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 480 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 35 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 12 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך בירה, פלפל, עגבניות מיובשות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 20 דקות. נסו טבעות בצל מוכות בבירה, טבעות בצל מוכות בבירה, ו טבעות בצל מוכות בבירה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בשמן חום תנור הולנדי ל 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
במעבד מזון משלבים שמנת חמוצה, מיונז, עגבניות מיובשות, פלפלים אדומים, מיץ ליים, 1/2 כפית פלפל, 1 כפית מלח, יין לבן ושום טחון, מכסים ומקררים במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מיובשותעגבניות מיובשות
פלפל אדוםפלפל אדום
שום טחוןשום טחון
מיץ לייםמיץ ליים
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
יין לבןיין לבן
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
4
חותכים בצל בעובי 1/2 אינץ', מסירים חיצוני כהה של בצל, נפרדים לטבעות ומשרים בחמאה במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
בצלבצל
5
מערבבים 1 כוס קמח, מלח שנותר, פלפל ושום, מערבבים היטב. בקערה בינונית מערבבים בירה וכוס 1 של קמח, מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בירהבירה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
הסר טבעות בצל מן החמאה, לנער את עודף, לדלות בקמח, לנער את עודף, ואז לטבול בבלילה בירה. זרוק כמה טבעות בצל בשמן ולהמשיך בתהליך, להיות בטוח לא לטבעות קהל כפי שהם יישארו יחד. כאשר זהוב, להסיר ולתת ניקוז על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
צ'דר טרי מגוררצ'דר טרי מגורר
בירהבירה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
7
מקשטים עם פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה, גוף בינוניבירה, גוף בינוני4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2בצל צהוב, מתוק יותר טוב, Vidalia או ממתקים טקססבצל צהוב, מתוק יותר טוב, Vidalia או ממתקים טקסס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, מחולקקמח לכל מטרה, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,שום, מגורעןשום, מגורען1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק3(חוֹרֶף)פרמזן מגוררתפרמזן מגוררת9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קנולה או שמן בוטניםשמן קנולה או שמן בוטנים2(יכול להיות או להרחיק)פלפל, טרי סדוקפלפל, טרי סדוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים, קלוייםפלפלים אדומים, קלויים2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק3(חוֹרֶף)עגבניות מיובשותעגבניות מיובשות3(חוֹרֶף)1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה