קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות1
אירועיםקיץ
מגזין

טבעת גלידה Havlah

טבעת גלידה Havlah
גלידת הוואלה טורט יכולה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 384 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. אם יש לכם עוגיות וופל שוקולד, גלידת vanillan, חלבה בטעם וניל גס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוגיות תות וגלידת שמנת, גלידת אבוקדו, ו גלידת לימון שמנת.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

גלידה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.