קושירגיל
מוכן ב16 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

טונה בגריל עם טפנד זיתים

טונה בגריל עם טפנד זיתים
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? טונה בגריל עם טפנד זיתים יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 423 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם צלפים, טימין, זיתים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 16 דקות. נסו טונה בגריל עם מחית שעועית לבנה, טפנד זיתים ועגבניות שרי קלויות, טונה צרובה בויניגרט ממרח זיתים וארוגולה, ו טונה צרובה בויניגרט ממרח זיתים וארוגולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, לשלב את הזיתים, עגבניות, טימין, אורגנו, שמן, צלפים, ומיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
צלפיםצלפים
זיתיםזיתים
טימיןטימין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לרסס מתלה גריל עם ספריי בישול nonstick, nonflammable. מחממים את הגריל לחום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מפזרים את הדגים במלח ופלפל. גריל את הטונה עד לרמה הרצויה של doneness, על 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
דגיםדגים
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מגישים טפנד על הדג בגריל.
מרכיבים שתצטרך
ממרח זיתיםממרח זיתים
דגיםדגים

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מקור יין נאפה עמק מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
מקור יין נאפה עמק מרלו
מקור יין נאפה עמק מרלו
מרלו 2006 שלנו אינו ביישן, עם גוון גארנט עמוק וכהה וניחוחות שופעים של שחור עשירדובדבן, קסיס וציפורן. טאנינים נגישים ומשולבים ממסגרים את הפרי הכהה הנדיבטעמים ומעילים את החיך בקטיפה רכה. הגימור הארוך והפירותי, מהול בתבליני הסתיו.,מסתיים עם zing חמוציות תוסס. "זהו יין קלאסי מאוד מבציר מדהים. קחזה, מיילס!"צוחק יינן טום רינלדי, עם התייחסות לסרט לצדדים.