קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

טונה בגריל עם רוטב מנטה

טונה בגריל עם רוטב מנטה
טונה בגריל עם רוטב מנטה נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 40 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 311 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו סטייקים לטונה, נענע, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב חומץ יין לבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ענן אוכמניות עם פיסטוקים כקינוח. עם כפית ציון של 90% המנה הזאת מעולה. מתכונים דומים: טונאן בגריל שרימפס עם רוטב דלעת מנטה, Tunan בגריל על סלט שעורה לימון נענע, ו טונה בגריל עם בצל מקורמל, קינמון ונענע.

הוראות

1
שים 1/3 כוס של מנטה בכוס בינונית או קערת נירוסטה. בסיר נירוסטה קטן, להביא את המים לרתיחה מעל חום מתון.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
מוסיפים את הסוכר ומערבבים עד מומס לחלוטין. מערבבים בחומץ, שום, ו 1/4 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
שוםשום
סוכרסוכר
מלחמלח
3
יוצקים את התערובת על המנטה בקערה.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
בוא נשב 15 דקות.
5
להדליק את הגריל או לחמם את המטגן. מעיל הטונה עם השמן. העונה עם הנותרים 1/2 כפית מלח ופלפל. מבשלים את הטונה במשך 4 דקות. הפעל ומבשל עד שנעשה לטעם שלך, 3 עד 4 דקות יותר עבור בינוני נדיר.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
מלחמלח
טונהטונה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
גרילגריל
6
מסננים את רוטב המנטה דרך מסננת לתוך סירת תחתית או קערת הגשה. מערבבים במטבעה הנותרת. תעביר את הרוטב עם הדג.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
דגיםדגים
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
7
חלופות דגים: מקרל וסלמון שניהם בטעם מלא מספיק כדי לקחת על רוטב זה.
מרכיבים שתצטרך
מקרלמקרל
סלמוןסלמון
רוטברוטב
דגיםדגים
8
המלצת יין: חפש את הלבן הקל ביותר, רזה ביותר שאתה יכול למצוא; כל דבר אחר יהיה תקופה קשה עם מנטה. נסה יין מבוסס verdicchio מאיטליה או vinho ורדה מפורטוגל.
מרכיבים שתצטרך
ורדיקיו.ורדיקיו.
מנטהמנטה
ייןיין

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו של הבמאי עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.