קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

טנדרלוין חזיר קרמי קל

טנדרלוין חזיר קרמי קל
בשר חזיר קרמי קל Tenderloin עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 209 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו קרם מרוכז של מרק סלרי, פלפל טחון, פילה חזיר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 8 שעות ו-10 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו בשר חזיר קרמי Tenderloin, פילה חזיר עם רוטב שמנת, ו בשר חזיר פילה עם שאלוט שמנת-רוטב פאן חרדל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשר חזיר מתובל עם פלפל, ולמקם בסיר איטי.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
יוצקים מרק סלרי לא מבושל על פילה, מכסה בשר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
סלריסלרי
בשרבשר
מרקמרק
3
כיסוי, ומבשלים על נמוך במשך 8 שעות.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר פילה בתפריט? נסה זיווג עם Malbec, פינו נואר, וsangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Vina Cobos Bramare Uco עמק Malbec. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
Vina Cobos Bramare Uco Valley Malbec
Vina Cobos Bramare Uco Valley Malbec
אדום סגול עמוק. ניחוחות מורכבים של תבלינים ופירות: פירות יער אדומים טריים עם רמזים של סיגליות בשילוב עם תבלינים אפייה. חומציות תוססת וחיך בינוני אלגנטי עם מרקם משיי.