קושימומחה
מוכן ב33 דק.
מנות18
ציון בריאות2
מגזין

טקיטוס הודו

טקיטוס הודו
המתכון טורקיה Taquitos מוכן בערך 33 דקות וזה בהחלט עצום ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא יספק כ 18 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 142 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו בצל, פלפל, מיץ ליים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו טקיטוס הודו אפוי, הודו ותרד Taquitos, ו טקיטוס הודו רך של V עם לטבול דרום מערב (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ציוד מיוחד: קיסמים
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
3
להזיע את הבצל, שום, jalapeno במחבת מטוגנת עם 1 כף שמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר מהחום ולהוסיף לקערה גדולה. לקערה, מוסיפים את טורקיה גרוסה, גבינה, עגבניות ועונה עם מלח, ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
גבינהגבינה
פלפלפלפל
טורקיה כולהטורקיה כולה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מערבבים את החומרים ביסודיות.
6
לחמם את הטורטיות במיקרוגל במשך 10 שניות, כך שהם גמישים.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
7
ממלאים את טורטיות עם כף מילוי להתגלגל לתוך taquito דק, הבטחת עם קיסם. שמור את הטקיטוס מכוסה במגבת לחה לפני הבישול אחרת טורטיות התירס יתייבשו ונסדק.
מרכיבים שתצטרך
טורטיה תירסטורטיה תירס
טורטיהטורטיה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
8
מחממים 2 כוסות שמן במחבת ישרה עד 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מניחים את הטקיטוס בשמן החם בקבוצות ומטגנים רדודים עד פריך, מתגלגל לבשל את כל הצדדים, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
10
מסננים את הטקיטוס על מגבות נייר ומלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
11
הסר את הקיסמים לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
12
מניחים את רוטב החמוציות, כוסברה, גרידת ליים, מיץ ליים, פלפל חלפיניו, בצל, פלפל אדום, פלפל ירוק, עגבניות, מלח ופלפל, כדי לטעום במעבד מזון ודופק עד מעורבב, אבל עדיין גושי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציותרוטב חמוציות
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפל ירוקפלפל ירוק
מיץ לייםמיץ ליים
פלפל אדוםפלפל אדום
גרידת לייםגרידת ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
13
מגישים עם Taquitos טורקיה.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה

מרכיבים

18טורטיות תירס לבנות או צהובותטורטיות תירס לבנות או צהובות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת ג'ק גרוסהגבינת ג'ק גרוסה1חלפיניו, קצוץ גסחלפיניו, קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חלפיניו טחוןחלפיניו טחון1גרידה ומיץ לימוןגרידה ומיץ לימון18ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות משומר מקסיקניות, מנוקזות וקצוצותעגבניות משומר מקסיקניות, מנוקזות וקצוצות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטורקיה גרוסהטורקיה גרוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1בצל לבן קצוץ גס, מכוסה ומיקרוגל במשך 1 דקהבצל לבן קצוץ גס, מכוסה ומיקרוגל במשך 1 דקה1בצל לבן, קצוץ דקבצל לבן, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב חמוציות שלם משומררוטב חמוציות שלם משומר

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.