קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

טקס וואסאבי של קוי דגים טאקו

טקס וואסאבי של קוי דגים טאקו
טקס וואסאבי של קוי דגים טאקו יכול להיות רק מקסיקניות מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. מנה אחת מכילה 447 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. צאו לחנות והרימו עלי כוסברה, פירורי לחם פנקו, ג'לפנו ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. כדי להשתמש בשמן הקנולן תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מחזורי דובדבן-משמש כמו קינוח. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. עם כפית ציון 67%, המנה הזו מוצקה. נסו טקס וואסאבי של קוי דגים טאקו, טאקו טונה אחי עם קרם ווסאבי וסלסת אבוקדו מנגו, ו ג'ק קרוואל (או דגים אחרים) טאקו דגים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערה בינונית שלבו מיץ ליים, טקילה, כמון, מלח ופלפל; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
טקילהטקילה
פלפלפלפל
כמוןכמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את הדג וזורקים למעיל. מריחים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
4
טורטיות חמות על גריל או מחבת. מכסים במגבת כדי להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
5
בתנור הולנדי בינוני מחממים את שמן הקנולה ל -350 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
6
מוציאים דגים מהמרינדה, מנערים עודפים, מחפרים בקמח טמפורה ומטבלים בבלילה מעורבת טמפורה קרה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
דגיםדגים
7
מגלגלים פנימה פירורי לחם פנקו, לוחצים את פנקו על דגים. אחד אחד להוסיף דגים לשמן, הקפד לשמור את חתיכות דגים מופרדים. מטגנים 4 עד 5 דקות, או עד להזהבה בהירה.
מרכיבים שתצטרך
פאנקו.פאנקו.
דגיםדגים
גלולגלול
שמן בישולשמן בישול
8
מוציאים ומסננים על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
9
מערבבים כרוב, כוסברה ובצל. עורמים 2 טורטיות; מניחים 1/8 מהדגים מעל כל אחד מהם, ומעליהם תערובת כרוב, פיקו דה גאלו ואיולי ליים טקילה.
מרכיבים שתצטרך
Pico De GalloPico De Gallo
טורטיהטורטיה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
כרובכרוב
טקילהטקילה
איוליאיולי
בצלבצל
דגיםדגים
לייםליים
10
מגישים מיד.
11
בקערה, מערבבים את כל החומרים, מתבלים במלח ופלפל ומקררים במשך שעה 1 לטעמים להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
בקערה קטנה, לשלב את כל החומרים ואת צמרמורת במשך שעה 1. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

11 קילו קישואים,3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולהשמן קנולה2(חוֹרֶף)עלי כוסברה קצוציםעלי כוסברה קצוצים2(חוֹרֶף)עלי כוסברה טחוניםעלי כוסברה טחונים3(חוֹרֶף)עלי כוסברה קצוציםעלי כוסברה קצוצים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בקלה או דגים לבנים המשרד, לחתוך לחתיכות 1 אינץבקלה או דגים לבנים המשרד, לחתוך לחתיכות 1 אינץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואשישה עשר טורטיות תירס 8 אינץשישה עשר טורטיות תירס 8 אינץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח טמפורהקמח טמפורה11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1jalapeno, זרע טחוןjalapeno, זרע טחון1ליים, מיץליים, מיץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פירורי לחם פאנקופירורי לחם פאנקו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדום מגוררכרוב אדום מגורר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום פרוס דק מאודבצל אדום פרוס דק מאוד1בצל אדום, טחוןבצל אדום, טחון4עגבניות רומא, חתוכות לקוביותעגבניות רומא, חתוכות לקוביות11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טקילהטקילה3(חוֹרֶף)טקילה פרמיהטקילה פרמיה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב לבן מגוררכרוב לבן מגורר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הבלילה טמפורה מוכן עשה עם מים קריםהבלילה טמפורה מוכן עשה עם מים קרים

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, פינו גריגיו וגרואנר וולטלינר הם אפשרויות מצוינות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרזדנר וולטינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים מאוד כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. פארקר סנטה ריטה הילס פינו נואר עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
פס פארקר סנטה ריטה הילס פינו נואר
פס פארקר סנטה ריטה הילס פינו נואר
ניחוחות של דובדבן שחור, רצפת יער, לבנדר, פטל, קרקר גרהם, עלה כותרת של ורדים ווניל. טעמים של דובדבן בינג, דומדמניות אדומות, חמוציות, אדמה, קקאו, מינרלים.