קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

טריאקי בשר צבי

טריאקי בשר צבי
טריאקי בשר צבי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 617 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 44 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. רק מעטים מאוד אהבו את המנה היפנית הזאת. אם יש לכם רוטב טריאקי, קמח, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מ Allrecipes יש 8 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 שעות ו -30 דקות. נסו בשר צבי בורגיניון (תבשיל בשר צבי), כנפי עוף טריאקי W / רוטב טריאקי, ו שרימפס טריאקי ואיך לעשות רוטב טריאקי משלך (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הצבי בקערה גדולה. מכסים ברוטב טריאקי ומפזרים שום. להשרות לפחות 4 שעות במקרר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טריאקירוטב טריאקי
בשר צביבשר צבי
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לנפות יחד את הקמח ואת תיבול קריאולית. לדלות את הצבי בתערובת הקמח למעיל. תשליך את שאריות המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול קריאוליתיבול קריאולי
מרינדהמרינדה
בשר צביבשר צבי
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
3
מחממים את השמן במחבת מעל חום בינוני. מבשלים את הצבי 15 דקות, או עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
בשר צביבשר צבי
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יבש קריק הכרם Chenin Blanc יבש, יין. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יפה זה הוא להפליא בציר עקבי לאחר בציר. אנו מקבלים פרי Chenin Blanc מעולה מחוות וילסון בקלרקסבורג, ומאפשר לנו לייצר יין אקספרסיבי, מגוון וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטיקה של אגס לבן, אננס ובננה באביב קדימה מהזכוכית. על החיך, היין מרענן עם טעמים של מנדרינה בשלה ואפרסקים. Mouthfeel הוא תוסס, אבל עשיר ויש לו creaminess עדין. 100% תסיסה נירוסטה מבטיחה את האוהדים אופי פירות טריים של יין זה למדו להעריך לאורך השנים. זהו סיפטר הקיץ המובהק והיין המושלם להשתלבות בצדפות טריות!