קושיקל
מוכן ב26 דק.
מנות3
ציון בריאות100
מגזין

טריאקי טונה עם אננס

טריאקי טונה עם אננס
טריאקי טונה עם אננס יכול להיות רק יפנית מתכון שאתה מחפש. מתכון זה נטול גלוטן וחלב מגיש 3 . מנה אחת מכילה 469 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. זה עובד היטב כמנה עיקרית. הכנת המנה לוקחת כ 26 דקות. אם יש לכם סטייקים של טונה, פלפל, ג'ינג'ר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. עם כפית ציון של 89% המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: טונה טריאקי, שיפודי טונה טריאקי, ו טריאקי טונה צלויה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.