קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

יוגורט ליקר ביצים עם גרנולה

יוגורט ליקר ביצים עם גרנולה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל יוגורט ליקר ביצים עם גרנולן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 790 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 41 גר' של שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם יוגורט יווני, שיבולת שועל התגלגל, אגוז מוסקט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. נסו פרוזן יוגורט חלמונה, יוגורט גרנולה פרפה, ו יוגורט עם ענבים וגרנולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את גרנולה: מחממים התנור ל 300 מעלות F. לזרוק את שיבולת השועל, פיסטוקים, נבט חיטה, שומשום, סירופ מייפל, סוכר חום, וניל, שמן זית, קינמון, הל ו 1 כפית מלח בקערה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
סוכר חוםסוכר חום
סירופ מייפלסירופ מייפל
אגוזי פיסטוקאגוזי פיסטוק
נבט חיטהנבט חיטה
שמן זיתשמן זית
הלהל
קינמוןקינמון
גרנולהגרנולה
ונילוניל
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
2
מורחים על תבנית אפייה מעוטרת ואופים 20 דקות, תוך ערבוב באמצע.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
מוציאים מהתנור ומערבבים את הקוקוס. החזירו את הגרנולה לתנור ואפו עד להזהבה, 20 עד 25 דקות נוספות, תוך ערבוב באמצע.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
גרנולהגרנולה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
לטאטא את היוגורט היווני, ליקר ביצים ואגוז מוסקט לטעום בקערה עד חלקה. כיסוי וצינה עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
יוגורט יוונייוגורט יווני
ליקר ביציםליקר ביצים
מוסקטמוסקט
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
הסר את הגרנולה מהתנור ומערבבים את החמוציות המיובשות והמשמשים.
מרכיבים שתצטרך
חמוציות מיובשותחמוציות מיובשות
משמשמשמש
גרנולהגרנולה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מגישים חם או בטמפרטורת החדר עם יוגורט eggnog; טפטוף עם דבש ומפזרים אגוז מוסקט. אחסן גרנולה נוספת במיכל אטום במקפיא עד 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
גרנולהגרנולה
ליקר ביציםליקר ביצים
מוסקטמוסקט
יוגורטיוגורט
דבשדבש
4
צילום: אנה ויליאמס

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשים קצוציםמשמשים מיובשים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשותחמוציות מיובשות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכריות חמאה קשות מרוסקותסוכריות חמאה קשות מרוסקות0(יכול להיות או להרחיק)הל קרקעהל קרקע1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יווני דל שומןיוגורט יווני דל שומן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהורסירופ מייפל טהור6ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיסטוקיםפיסטוקים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת2(חוֹרֶף)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפתיתי קוקוס לא ממותקיםפתיתי קוקוס לא ממותקים11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבט חיטהנבט חיטה