קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות14
ציון בריאות7
מגזין

יום 272: עוגת פירות כהה, מרק סקווש ולזניה צמחונית

יום 272: עוגת פירות כהה, מרק סקווש ולזניה צמחונית
יום המתכון 272: עוגת פירות כהה, מרק סקווש לזניה צמחונית יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 14 מנות. מנה אחת מכילה 728 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 24 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג המולד שלך. אם יש לכם allspice, אבקת אפייה, צימוקים זהוביםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו לזניה צמחונית סקווש ספגטי, דלורית צמחונית ולזניה שוויצרית Chard Polenta, ו מרק לזניה צמחוני בישול איטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים את תערובת הקמח ב 3 חלקים, לסירוגין עם ברנדי, רום או מיץ ב 2 חלקים. מערבבים את הפירות והאגוזים ומגרדים לתוך המחבת.4
מרכיבים שתצטרך
2 קורטים ציפורן טחון2 קורטים ציפורן טחון
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
דבש הדריםדבש הדרים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
אופים במשך 3 שעות. שמחה מורה: העוגה עשויה להופיע נעשה ב 2 שעות; פשוט להתעלם מזה. אם העוגה מחשיכה מהר מדי על גבי, לכסות אותו באופן רופף עם נייר במשך 30-60 הדקות האחרונות. להתקרר במחבת על מתלה תיל, ואז להתהפך על צלחת.5 חנות עטופה היטב בטמפרטורת החדר.
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(2 מקלות) חמאה, מרוכך(2 מקלות) חמאה, מרוכך5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירות יבשים או מסוכרים מעורבים (אני משתמש חמוציות מיובשות, דובדבנים מיובשים אם אני יכול להרשות לעצמי אותם, תאנים, צימוקים כהים, קליפת תפוז מסוכר אמיתי אם יש לי את זה, ומשמשים קצוצים דק אם אני במצב הרוח)פירות יבשים או מסוכרים מעורבים (אני משתמש חמוציות מיובשות, דובדבנים מיובשים אם אני יכול להרשות לעצמי אותם, תאנים, צימוקים כהים, קליפת תפוז מסוכר אמיתי אם יש לי את זה, ומשמשים קצוצים דק אם אני במצב הרוח)11 קילו קישואים,יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדומדמניותדומדמניות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמולסה כההמולסה כהה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאריכיםתאריכים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים1גרידה מגוררת ומיץ לימוןגרידה מגוררת ומיץ לימון1גרידה מגוררת ומיץ תפוזיםגרידה מגוררת ומיץ תפוזים1(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקברנדי, רום, ענבים או מיץ תפוזים (או אפילו יין אדום!)ברנדי, רום, ענבים או מיץ תפוזים (או אפילו יין אדום!)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים גס ו/או פקאניםאגוזי מלך קצוצים גס ו/או פקאנים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה (אתה יכול לברוח עם שימוש בקמח מחיטה מלאה חלק)קמח לכל מטרה (אתה יכול לברוח עם שימוש בקמח מחיטה מלאה חלק)