קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות15
ציון בריאות2
דיאטותפסקאטרית
אירועיםסופרבול
מגזין

יורה מטבל סרטן קרמי

יורה מטבל סרטן קרמי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של משקה, אז תנו הזדמנות ל ליורים מטבל סרטן שמנת. והוא יספק כ 15 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 56 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לך לחנות ותביא מקלות גזר, שמנת, מוטות בייגלה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו יורה סרטן ואבוקדו מלך, יורה סרטנים צלוי באש, ו מטבל סרטן ארטישוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לנצח שמנת חמוצה וגבינה שמנת עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2 טורטיות קמח (8 אינץ'), טמפרטורת החדר2 טורטיות קמח (8 אינץ'), טמפרטורת החדר
1/4 קילו פטריות שיטאקי, פרוסות1/4 קילו פטריות שיטאקי, פרוסות
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
2
מוסיפים את מרכיבי המטבל הנותרים; מכים עד לקבלת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת
3
כדי לשרת, לטבול כפית לתוך כוסות זריקה.
מרכיבים שתצטרך
נורהנורה
2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת
4
מגישים עם מטבלים.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה a עד Z עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.