קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות24
מטבחיםיהודי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםרטבים
אירועיםחנוכה
מגזין

יין אדום חזה בקר מטוגן W. רוטב חזרת (שרה מולטון

יין אדום חזה בקר מטוגן W. רוטב חזרת (שרה מולטון
יין אדום חזה בקר מטוגן W. רוטב חזרת (שרה מולטון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 688 קלוריות, 52 גרם חלבון ו 38 גרם של שומן כל אחד. גשו לסופר וקנו עירית, מיץ לימון, פלפל טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היין האדום היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות פינו נואר כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חנוכה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכון זה אופייני למטבח היהודי. נסו יין אדום חזה בקר מטוגן ברוטב חזרת ודיסקי הטיסה של דודה ריפקה, יין אדום חזה בקר מטוגן, ו יין אדום-חזה בקר מטוגן (מתכונים דומים).

מרכיבים

2קילוגרםבקר בריסקט (רצוי לחתוך 2nd נקרא גם נקודת לחתוך)בקר בריסקט (רצוי לחתוך 2nd נקרא גם נקודת לחתוך)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף (רצוי תוצרת בית)ציר עוף (רצוי תוצרת בית)2עלי ביי יבשים (רצוי טורקי)עלי ביי יבשים (רצוי טורקי)11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית טרייה, חתוכה.עירית טרייה, חתוכה.1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזרת, מגורד דק טרי (או מרוקן מוכן)חזרת, מגורד דק טרי (או מרוקן מוכן)1ראששום, גדול, מופרד ציפורן אבל לא קלופיםשום, גדול, מופרד ציפורן אבל לא קלופים1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2largesבצל, פרוס דקבצל, פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel הן אפשרויות נהדרות עבור בשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. רדבנק ארוך Paddock Shiraz-קברנה עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
Redbank Long Paddock Shiraz-קברנה
Redbank Long Paddock Shiraz-קברנה
מיזוג שיראז וקברנה סוביניון מאקלים מגניב נבחרכרמים בתנורים, עמקי המלך ויארה של ויקטוריה אפשרו לנולייצר יין עם מספר עצום של תחושות טעם. ניחוחות של ברי אדוםאניסיד חריף משולבים היטב עם אלון קלוי כתוצאה של 12 חודשיםהזדקנות על 2-3 בן אמריקאי אלון צרפתי. טעם פירות כברממוטב באמצעות תסיסה קרירה. טאנינים משיי ופירות ברי אדומים הםבשכבות על פני החיך של יין בעל גוף בינוני זה, מונע בפירות מובהקים.זה ארוך Paddock Shiraz קברנה סוביניון יפתחלטובה בבקבוק במשך 2-4 השנים הבאות וניתן ליהנות עםמנות בשר לבביות או עם סטייק בגריל או כבש בברביקיו הבא שלך.