קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

ירקות חרדל קארי עם שעועית כליה

ירקות חרדל קארי עם שעועית כליה
ירקות חרדל קארי עם שעועית כליה הוא הר ד ' אובר שמגיש 4. מנה אחת מכילה 198 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם גהי, חצי וחצי, שאלוט וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 213 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. עם כפית ציון 71%, המנה הזו מוצקה. שעועית אדומה קארי וכרובית (רג'מה מסאלה), שעועית אדומה קארי וכרובית (רג'מה מסאלה), ו שעועית אדומה קארי וכרובית (רג'מה מסאלה) דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מניחים ירקות בסיר, מכסים ומבשלים 7 דקות, או רק עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מסננים ושוטפים במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
4
מחממים את הגהי במחבת על אש בינונית-גבוהה, ומבשלים את השאלוט עד להשחמה קלה. מערבבים פנימה ג ' ינג ' ר, ומתבלים בפלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
שאלותשאלות
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
גיגי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מערבבים פנימה ירקות, שעועית כליה, רוטב עגבניות ואבקת קארי. מערבבים פנימה את החצי וחצי, וממשיכים לבשל עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
חצי וחציחצי וחצי
אבקת קאריאבקת קארי
שעועיתשעועית
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
ירוקירוק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לנסון לה בלאק לייבל ברוט ( חצי בקבוק). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
הצבע המבריק של בלאק לייבל מזכיר את גווני הקש האופייניים לפינו נואר, עם נצנוצי ענבר. הוא תוסס בחליל, עם זרם עדין של בועות מתמשכות. הניחוחות הטריים שלה משלבים את הרושם של חיוניות וריחות באביב, יחד עם רמזים של טוסט ודבש. על החיך, זרי פירות בשלים והדרים יוצרים תחושה של שפע ועם זאת קלילות.