קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

ירקות סיניים מוקפצים עם רוטב ג'ינג'ר, צדפות וסויה

ירקות סיניים מוקפצים עם רוטב ג'ינג'ר, צדפות וסויה
המתכון מוקפץ ירקות סיניים עם ג'ינג'ר, צדפה ורוטב סויה יכול לספק את הכמיהה הסינית שלך בערך 45 דקות. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מנות ראשונות יש 150 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. אם יש לכם ירקות-בוק צ'וי, רוטב צדפות, שמן אגוזים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן דיאטה. נסו ירקות מוקפצים ברוטב צדפות, ירקות סיניים בסגנון מסעדה עם רוטב צדפות, ו שומשום מוקפץ ירקות סיניים (מתכונים דומים).

הוראות

1
הסר את כל הגבעולים החיצוניים הפגומים מהירוקים.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
2
שים את התרד לצד אחד כדי שתוכל להוסיף אותו לווק או לתבנית ברגע האחרון, מכיוון שהוא מתבשל מהר מאוד. מכינים את שאר הירוקים הסיניים; בדרך כלל אני חותך את הברוקולי הסיני לרצועות ואת הבוק צ ' וי לרבעים. טובלים את הירוקים במים רותחים כ -1 1/2 דקות עד שהם רכים בלבד, ומסננים היטב.
מרכיבים שתצטרך
בוק צ ' וי.בוק צ ' וי.
ברוקוליברוקולי
תרדתרד
ירוקירוק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
3
מכניסים את השמן והג ' ינג ' ר לווק גדול וחם מאוד או לתבנית מתאימה אחרת ומבשלים כ-30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
4
מוסיפים את הבצל הירוק ואת שאר המרכיבים מלבד התיבול. מערבבים, ואז מוסיפים את התרד וזורקים כך שהכל מצופה ברוטב. הירקות ירחשו ויטגנו. רוטב הצדפות והסויה יפחית, רק ציפוי הירוקים. בשלב זה העונה לפי הטעם. מערבבים דקה נוספת ומגישים מייד.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
בצל ירוקבצל ירוק
תיבולתיבול
רוטב סויהרוטב סויה
תרדתרד
ירוקירוק
צדפותצדפות
רוטברוטב