קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות90
מגזין

כבד עוף פירי פירי פורטוגזי

כבד עוף פירי פירי פורטוגזי
כבד עוף פירי פירי פורטוגזי עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מנה אחת מכילה עד 43 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 407 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון אפריקאי. 7 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם יש לכם בצל, פלפל טחון, כבד עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו עוף פירי פירי פורטוגזי, רוטב פירי-פירי פורטוגזי, ו עוף פירי-פירי דרום אפריקאי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', צ ' נין בלאן וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי באפריקה. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות Pinotage Kanonkop. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 30 דולר לבקבוק.
Pinotage Kanonkop
Pinotage Kanonkop
# 100 Wine Spectator Top 100 של 2010מעוצבת מהפרי של חלק מהדרוםהגפנים הוותיקות ביותר באפריקה, זהבקבוק אמת מידה הוא קייפ קלאסי אמיתי!מורכב להפליא וייחודי, זהמתגאה שכבות עסיסיות של פירות יער כהים,קאסיס ושזיפים שזורים ברמזיםשל בננה ומוקה ועשן,זרם תחתי מינרלי.