קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

כדור גבינה מסורתי לחג המולד

כדור גבינה מסורתי לחג המולד
כדור גבינת חג המולד מסורתי עשוי להיות רק ההר ד ' אובר אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 12 מנות עם 162 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן כל אחד. 136 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -25 דקות. אם יש לכם בקר, וידליה, זיתים ממולאים בפימנטו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט שלך חג המולד אירוע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 24%, וזה לא כל כך מצוין. מתכונים דומים: כדור גבינה לחג המולד, כדור גבינה אנטיפסטו עץ חג המולד, ו כדור גבינה אנטיפסטו עץ חג המולד.

הוראות

1
מערבבים את גבינת השמנת, הבקר, הזיתים, הבצל ורוטב הווסטרשייר יחד בקערה עד לקבלת תערובת אחידה. שומרים את התערובת בקערה, מגרדים אותה לצורת כדור למחצה. מכסים, ומקררים עד המשרד, לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
גבינת שמנתגבינת שמנת
זיתיםזיתים
בצלבצל
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הניחו דף נייר שעווה גדול על משטח ישר.
3
מפזרים אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
4
מגלגלים את כדור הגבינה באגוזי מלך עד לכיסוי מלא.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
גבינהגבינה
גלולגלול
5
מעבירים את כדור הגבינה לצלחת הגשה, או עוטפים מחדש בנייר שעווה ומכניסים למקרר עד הצורך.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא גרהם בק אושר צוף. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר