קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות20
ציון בריאות7
מגזין

כדור הגבינה הקל של רנדי

כדור הגבינה הקל של רנדי
כדור הגבינה הקל של רנדי נטול גלוטן,, ידידותי לפודמפה וצמחוני ומספק כ 20 מנות. מנה אחת מכילה 250 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם אגוזי מלך, גבינת שמנת, פלפלי ג'לפנו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך את כלמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו -20 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר הזה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 46%. נסו ג'לאפה קל צ' ילו וכדור גבינת פלפל אדום, טקס-מקס חלפיניו גבינה הכדור, ו כדור גבינת בייקון-ג'לאפה צ' ילו (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב בקערה גבינת שמנת, פלפלי ג 'לפנו, גבינת צ' דר ו -1 / 4 כוס אגוזי מלך; מערבבים היטב. מחלקים תערובת גבינה לשניים ומעצבים לכדורים או בולי עץ.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
גבינהגבינה
גבינת שמנתגבינת שמנת
אגוזי מלךאגוזי מלך
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
רול כדורים הנותרים 2 כוסות אגוזי מלך עד מצופה היטב. מכסים ומכניסים למקרר לכדורי גבינה עד ליציבות, 3 שעות עד לילה.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
גבינהגבינה
גלולגלול

ציוד

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה להתאים עם קאווה, גרנאש ושיראז. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. מסיה דה לה לוז קאווה ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
מסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה זו תווים יפים של תפוח ירוק ודבש כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.