קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

כדורי Oreo אגוזי לוז של אמא פריצ'ט

כדורי Oreo אגוזי לוז של אמא פריצ'ט
כדורי Oreo אגוזי לוז של אמא פריצ'ט דורש על 2 שעות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 24 מנות. מנה אחת מכילה 306 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . גשו לסופר וקנו קליפת שוקולד, גבינת שמנת, עוגיות אוריאו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 15%. נסו צלעות החזיר בגריל של אמא פריצ'ט וציפוי אגס תפוחים, כדורי עוגיות אוריאו וסנומן + עוגיות ממולאות Oreo, ו עוגת גבינה עם אגוזי לוז ובננה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות אוריאו עובדות ממש טוב עם קרם שרי, מדיירה, ופרוסקו. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "