קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות6
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כיכר סלמון

כיכר סלמון
קציץ סלמון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 133 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. והוא יספק כ 8 מנות. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, חלב, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קרקרים מלוחים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קרמל קראק כקינוח. . זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. מתכונים דומים: כיכר סלמון ל-2, כיכר סלמון, ו קציץ סלמון קל.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.