קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות5
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כיכרות בשר מקסיקניות

כיכרות בשר מקסיקניות
כיכרות בשר מקסיקניות הוא מתכון צמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו עם 2 מנות. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 10 גרם חלבון, 15 גרם שומן ובסך הכל 283 קלוריות. תמורת 97 סנט למנה, מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו תיבול טאקו, בצל, מלח ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זה עובד היטב בתור תוספת ידידותית מאוד לתקציב. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 36%. הציון הזה לא כל כך גדול. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את כיכרות הבשר של אד, כיכרות הבשר הקטנות וכיכרות הבשר האיטלקיות.

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את 10 המרכיבים הראשונים. מפוררים בשר בקר על התערובת ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מעצבים לשתי כיכרות; מקום ב-8 אינץ'. תבנית אפייה מרובעת מצופה בספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
3
אופים ב-350 מעלות במשך 30-40 דקות או עד שהבשר כבר לא ורוד ומדחום בשר קורא 160 מעלות.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. ה-Iron Horse Wedding Cuvee עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-39 דולר לבקבוק.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.