קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

כנפי עוף מטוגנות אסייתיות מתובלות

כנפי עוף מטוגנות אסייתיות מתובלות
מתובל אסיה עוף מטוגן כנפיים הוא חלב חינם ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 47 גר' של חלבון, 42 גרם של שומן, וסך הכל 948 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לכם שמן canolan, מלח ופלפל כשרים, חומץ יין אורז מתובל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר חום בהיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת משמש עם סוכר חום ומאפה קינמון כקינוח. נסו אסיה חמאה מטוגן עוף חם כנפיים s, כנפי עוף צלויות אסייתיות מתובלות, ו כנפי עוף אסייתיות מתובלות ברוטב טבילת עשב (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מפזרים את הכנפיים במלח ופלפל ומניחים על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מניחים לתנור וצולים עד פריך והשומן שניתנו, 35 עד 40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
הסר מהתנור וקריר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
עבור זיגוג: בסיר קטן, לשלב את הדבק מיסו כהה, להדביק מיסו לבן, 1/4 כוס מים פושרים, מירין, רוטב סויה, שמן שומשום, חומץ יין אורז, אבקת שום, סוכר חום 1 כף סמבל. מביאים את התערובת לרתיחה ומבשלים עד מופחת והרוטב התעבה מעט, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
מיסומיסו
אבקת שוםאבקת שום
סוכר חוםסוכר חום
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
רוטברוטב
מיריןמירין
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
הסר מהחום, להוסיף את הדבש ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
דבשדבש
8
מחממים סיר גדול, כבד מבוסס עם 3 עד 4 אינץ ' של שמן בוטנים ל 350 מעלות f לטיגון עמוק.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
9
לשטוף את הכנפיים תחת מים זורמים קרים, ולאחר מכן לנקז יבש לטפוח עם כמה מגבות נייר. בקערת ערבוב גדולה, מערבבים את עמילן התירס, קמח, אבקת שום, מלח וג ' ינג ' ר טחון יחד. ואז בקלילות לדלות את הכנפיים בתערובת. לנער את כל עודף, ולאחר מכן לטגן את הכנפיים, בקבוצות, עד זהב קל, 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
עמילן תירסעמילן תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מיםמים
כנפי עוףכנפי עוף
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
קערת ערבובקערת ערבוב
10
לנקז ולהניח בצד על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
11
לזרוק את הכנפיים עם זיגוג לשרת.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
כנפי עוףכנפי עוף

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולה לטיגון עמוקשמן קנולה לטיגון עמוק1קילוגרםכנפי עוף טריות, טיפים הוסרו וכנפיים חתוכות לתיפוף ואמצע כנפי עוף טריות, טיפים הוסרו וכנפיים חתוכות לתיפוף ואמצע "שטוח" עם 2 עצמות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר3(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהדבק מיסו כהההדבק מיסו כהה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהדבק מיסו לבןהדבק מיסו לבן2(חוֹרֶף)חומץ יין אורז מתובלחומץ יין אורז מתובל2(חוֹרֶף)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סמבל (רסק צ'ילי-שום)סמבל (רסק צ'ילי-שום)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.