קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

כנפי עוף פירותי

כנפי עוף פירותי
כנפי עוף פירותי נטול גלוטן, ו מתאבנים. מנה אחת מכילה 856 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 66 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. אם יש לך מלח, חמאה, כנפי עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. נסו כנפי עוף תאילנדית פיקנטי עם רוטב Habanero פטל (כנפיים PB & J), חמאה חומה כנפי מפרץ ישנות (aka כנפי העוף הטובות ביותר אי פעם!), ו אדון הכנפיים (כנפי עוף) (מתכונים דומים).

הוראות

1
באמצעות מטגן או סיר גדול, שמן חום 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
חותכים את כנפי העוף במפרק להניב wingette ו drumette מכל כנף.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
3
מפזרים את הכנפיים במלח. מטגנים את הכנפיים עד לזהב ופריך, 12 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
מלחמלח
4
בינתיים, בסיר בינוני מעל חום בינוני-נמוך, להמיס את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מוסיפים את ג ' לי הפלפל וממשיכים להקציף עד שהוא מבעבע קלות, 5 עד 10 דקות. הפעל את החום עד נמוך ולאפשר להתבשל כמו הכנפיים ממשיכות לבשל. כאשר הכנפיים מוכנות, להוסיף ישירות למחבת ולזרוק.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לי פלפלג ' לי פלפל
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבתמחבת
6
מגישים מיד עם גבינה כחולה וגזר או סלרי.
מרכיבים שתצטרך
גבינה כחולהגבינה כחולה
גזרגזר
סלריסלרי

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות שרדונה a עד Z. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.