קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 55 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

כנפי עוף קריביים

כנפי עוף קריביים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל כנפי עוף הקאריביים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 757 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 46 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה אופייני למטבח מרכז אמריקה. גשו לסופר וקנו allspice, מיץ לימון, זרעי שומר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו-55 דקות. מתכונים דומים: כנפי עוף האיים הקאריביים אידיוט, כנפי עוף האיים הקאריביים אידיוט, ו כנפי עוף האיים הקאריביים אידיוט.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
במעבד מזון, למזג יחד את כל החומרים אבל העוף עד חלקה. שמור 1 כוס מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
מניחים כנפי עוף לתוך שקית פלסטיק גדולה resealable ויוצקים המרינדה הנותרים מעליהם. חותם ומרינדה במקרר 4 עד 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
4
מחממים תנור ל 350 מעלות F. קו 2 מגשי גיליון עם קלף.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
הסר עוף משקית ומניח על סדיני האפייה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים 20 דקות. בינתיים, בסיר קטן להביא מרינדה שמורה לרתיחה. להפחית על ידי 1/3 עד שהוא מתעבה מעט, על 10 דקות. לאחר 20 דקות, להסיר עוף מהתנור.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
עוף מברשת עם זיגוג. להעלות את החום ל 400 מעלות F ומבשלים עוף עד מבושל דרך, עוד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
זיגוגזיגוג

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם3קילוגרםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי שומרזרעי שומר4שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ4בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1habanero, זרע וקצוץhabanero, זרע וקצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תות, קלוף1 תות, קלוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.