קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

כנפי עוף קריביים

כנפי עוף קריביים
כנפי עוף קריביים יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב רפרטואר המתאבנים שלך. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 389 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פפריקה, מלח, כמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של מזון במרכז אמריקה. זה מובא לך על ידי Food.com. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. וזה די גרוע. מתכונים דומים: כנפי עוף קריביים, כנפי עוף האיים הקאריביים אידיוט, ו כנפי עוף האיים הקאריביים אידיוט.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת 7cellars Elway. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.