קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

כרוב כורה

כרוב כורה
ניתן להכין את המתכון כרוב כורה תוך כ-30 דקות. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני זה מכיל 214 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-15 גרם שומן למנה. תמורת 81 סנט למנה מקבלים תוספת שמגישה 4. למתכון הזה של Allrecipes יש 18 אוהדים. גשו לסופר וקנו זרעי חרדל, כרוב, עלי קארי ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 78%. מתכונים דומים: Methi Dal | Menthi Koora Pappu, כרוב סקסי (+ ספרינג רולס גזר וכרוב כוסברה ליים), וכרוב סקסי (+ ספרינג רולס גזר וכרוב כוסברה ליים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה; מטגנים את פלפלי הצ'ילי האדומים, האוראד דאל, צ'אנה דאל וזרעי החרדל בשמן החם. כאשר האוראד דאל מתחיל להשחים, מוסיפים את עלי הקארי ואבקת האספוטידה; לְרַגֵשׁ.
מרכיבים שתצטרך
אספוטידהאספוטידה
פלפל צ ' ילי אדוםפלפל צ ' ילי אדום
עלי קאריעלי קארי
לתיבול בשרלתיבול בשר
שנה דאלשנה דאל
אורד דאלאורד דאל
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את פלפלי הצ'ילי הירוקים וממשיכים לבשל עוד דקה. מערבבים את הכרוב והאפונה לתוך התערובת; מתבלים במלח; מבשלים ומערבבים עד שהכרוב מתחיל לנבול, אך נשאר מעט פריך, כ-10 דקות. לזרוק את הקוקוס לתוך התערובת ולבשל עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)
ל-1 אננסל-1 אננס
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מגישים מיד.