קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות16
ציון בריאות22
מגזין

כרוב שום ורוד לוהט

כרוב שום ורוד לוהט
חם ורוד חלפיניו שום קראוט הוא ללא גלוטן, וכל 30 מנה צדדית. מתאים ל-16 מנות. מנה אחת מכילה 33 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לכם שום, פלפלים חלפיניו, מלח ים לא מזוקק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סלט קוקוס ורוד חם, נקניקיות שום קשר, ו שום ורוטב חריף תוסס (מתכונים דומים).

הוראות

1
לובש כפפות כדי להגן על הידיים מפני שמנים נדיפים של הפלפלים, לזרוק את הכרוב, שום, jalapenos ומלח ים לקערת ערבוב גדולה. ללוש את הירקות יחד ביד במשך 5 דקות עד שהם מתחילים לשחרר את המיצים שלהם. אפשר את הירקות גרוסים לנוח 5 דקות נוספות, ולאחר מכן לחזור במשך 5 דקות נוספות של לישה.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים את הירקות המלוחים לתוך צנצנת תסיסה בגודל ליטר או קרוק (למצוא חרס באינטרנט, לארוז בחוזקה עד המי מלח שנוצר על ידי מיץ הירקות ומלח לחלוטין משקפת את הכרוב הפלפלים גרוסים. לשקול את הירקות עם משקל זכוכית מעוקר אבן או פריט כבד אחר קטן מספיק כדי להתאים בתוך החרס שלך, קרוב להתסיס בטמפרטורת החדר. טעם לאחר כ 3 שבועות ולהמשיך להתסיס אם הכרוב הכבוש לא השיג את רמת החרפה שאתה מעדיף.
מרכיבים שתצטרך
3
העברה לאחסון קר כאשר חמוץ מספיק לטעמך ולהשתמש בתוך 9 חודשים.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Juve Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
זהב חיוור בצבע, זה קאווה יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של לימון הדר ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה קאווה טבע ברוט הוא מאוד תכליתי כי לא מינון הוסיף, ולכן החומציות והבועות לנקות את החיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים מיסו-במרינדה, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' אמון איבריקו.